Félelem

2020.06.02

Ma a kezembe akadt egy lassan két éves versem. Nem emlékszem már mikor, és miért írtam, de mintha csak most jöttek volna a rímek.

Vannak verseim, amik régi emlékeket, élethelyzeteket örökítenek meg, vagy éppen terápiás célt szolgált a születésük. Vannak, akiket csak a vicc kedvéért írtam. Rajtuk mái napig jót mosolygok. És megint másokkal pedig a jelen pillanatig jól tudok azonosulni. Elolvasom, és az első gondolatom, hogy IGEN! Ezt nem, hogy én írtam, de ez az a részem, ami azóta is motoszkál bennem. Akkor régen megíródott, papírra vetettem, és ez annyira jól siekrült - legalábbis szerintem -, hogy évek távlatában olvasva is azonosulni tudok minden szavával.

Hát ez a most következő vers egy ilyen azon kevesek közül.

Félelem


Mitől félsz a legjobban?

Hogy valaki széttöri a szíved?

Elveszted, kit szerettél,

S senki nem hozhatja vissza őt már neked?


Mitől félsz a leginkább?

A halál nemsoká elér?

Hogy volt életed,

De kár az elpazarolt percekért?


Mitől rettegsz éjjelenként?

Hogy egy szörny jön elő ágyad alól?

Szekrényedből előmászik,

S felkavar legszebb álmaidból?


Mitől tartasz minden nap?

Hogy álmaid nem teljesülnek?

Mit elterveztél, megálmodtál,

Azt végül sosem valósítod meg?


Mitől félsz, mondd!

Nem magától a félelemtől?

Hogy tartanod kell minden nap,

Magától az élettől?

(B.S. 2018.08.17.)

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el