A történet...

2017.10.23

Ma nem egy vers jön. Ma olyan személy története jön, aki verseket ihlet. 

Ő az az ember, akire nagyon büszke vagyok! :) Hálás vagyok azért, hogy ismerhetem, és megannyi közös emlék, élmény és dallam köt hozzá. A harc, amit ő vív, sokunk számára elképzelhetetlen. Ám úgy döntött, hogy megosztja történetét, aminek kimondhatatlanul örülök. Alkalmanként megosztom majd itt egy-egy írását. Korábban írtam már olyan verset, ami róla, illetve neki szólt. Most úgy érzem, hogy lesz még vers, ami őt illeti, de azok már sokkalta boldogabb hangvételű költeményekként születnek. :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy kövesse az írásait, érdemes lesz :)
Kristóf, köszönöm, hogy erőt adsz! :)

Én inkább nem is húznám sokáig a szót, elmondja ő maga a lenti linkre kattintva olvasható cikkben. Illetve az idővel megjelenő cikkekben. 


https://www.hashtagmagazin.net/elmerengo/sors-szinkopa/a-kezdetek 

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el