200 vers!!! :)

2018.06.16

:) 200 :)
Túl kétszáz versen. :) Ennyi különböző történet, érzés, a válaszok keresése, a fájdalom, a boldogság, a gyász, a búcsúzás, természetesen a szerelem és a szeretet, és még sok más rímekbe szedve.
Szép mérföldkő ez, és büszke vagyok, hogy mindezt én alkottam, büszke vagyok arra, ami mögöttem van. :)
Nem titok, voltak hullámvölgyek, amikor nem jött az ihlet, amikor nem a versírás volt a legfontosabb dolgaim egyike, de sikerült leküzdeni ezeket az időszakokat is, és újra írni. Még ha fájt is sokszor egy-egy sor, egy-egy vers. Születtek olyan versek, melyeknek sosem lett volna szabad, de ilyen az élet. Ad és elvesz. 

Íme Facebook oldalamon a legújabb bejegyzésem egy számomra kedves verssel, az eddigi összes versem tiszteletére. :)

https://www.facebook.com/B.S.Moments/

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el