Már honlapom is van!

2017.06.26

Immár nem csak Facebook oldalamon, hanem saját honlapomon is elérhetsz!


Fontosnak tartom, hogy minél több lehetőséggel éljek az életben. Így létrehoztam saját weboldalamat. Itt érdekességeket, háttérinformációkat tudhat meg a látogató rólam, egy-egy írásról, dalról. Bátran kérdezhet a motivációimról, a jövőbeni terveimről.


,,Ha a lehetőség nem kopogtat, építs egy ajtót..." (Milton Berle)


A fenti idézet a kedvenceim egyike. Sokan várnak a csodára, és arra, hogy az a bizonyos sült galamb a szájukba repüljön. Én ezt megelégeltem, és elhatároztam, hogy nem ülök otthon tétlenül. Elkezdte magamnak ajtókat építeni.





B.S.Moment a Facebook-on is!

Látogass el Facebook oldalamra is!


A honlap még igen friss, így javaslom, hogy nézz körül a Facebook oldalamon is. Találhatsz teljes verseket feltöltve, ahogyan részleteket is, vagy akár csak egy-egy mondatot, amit kiemeltem.

A keresőben B.S.Moments néven találhatod meg, illetve itt a közvetlen link is, hogy gyorsabban és egyszerűbben érhesd el.

https://www.facebook.com/B.S.Moments/


© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el