Dalszövegek?!

2017.07.13

A rólam megadott leírásban olvasható olyan is, hogy dalokat, dalszövegeket írok (?). Igen, ez így igaz. Nagyjából 7 éve zenélek. Hobbinak indult, de mára már kicsit többet jelent számomra.

A dalszövegírás, és maga a zeneszerzés nem jött könnyen. Próbálkoztam vele sok évvel ezelőtt. Egy nagyon kedves barátom egyik gyönyörű, szívből jövő versét igyekeztem megzenésíteni. Hát, nem lett valami jó. Túlságosan is érződött rajta, hogy egy tapasztalatlan kezdő próbálkozik valamivel, de nem nagyon nem megy neki. Így, miután csalódtam önmagamban, letettem a versek megzenésítéséről. Ekkor még verseket sem írtam igazán. Érdekes, de valahogy távol állt tőlem az ilyesmi. Kellett egy törés az életembe. Valami, ami elindította ezt, az azóta folyamatos késztetést az írásra, az alkotásra. Fájó törés volt. Fájó első vers volt.

,,Egy kép előttem él, ahogy rám mosolyogsz,

Lépteid emléke már túl homályos."

Egy este ültem az asztalomnál, kezemben a gitár, előttem pedig ez a bizonyos vers volt. Pengettem a húrokat, gondolkodtam, majd lassan megszűnt a külvilág, a zajok a fejemben, a problémák odakint, és legbelül, és végül csak én és a kezemben lévő hangszer maradtunk, na meg az a pár rímelő sor. És egyszer csak jött egy dallam. Hogy honnan, ma sem tudom. Akkor indult meg minden, illetve valami.

Így kezdődött.

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el