Első kötetben megjelent versem

2018.02.07

Tegnap végre kezembe foghattam azt a válogatáskötetet, amelyben az én egyik versem is megtalálható. :) Nem fogok hazudni, fantasztikus érzés. 

Verseimet a kezdetek óta magamnak írom. Nemrég kezdtem megosztani őket a "nagy közönséggel" itt, a honlapomon , illetve a Facebook oldalamon keresztül. Már az oldalak napi látogatottsága, a likeok, a visszajelzések, a személyes gratulációk óriási lendületet adnak, és hihetetlenül jól esnek - erről egy későbbi bejegyzésben majd részletesen is írok, ígérem. Így nemrég a kíváncsiságtól hajtva elküldtem pár versem egy verspályázatra. A végeredmény még tisztázatlan - erre Bálint-nap után derül fény -, de én már nyertem, mert egyik költeményem sikeresen szerepelt, és ezzel bekerült a Szerelmemnek Bálint-napra című válogatáskötetbe. :D Hát így történt, hogy most is itt van mellettem az asztalomon az a bizonyos kötet, és benne a Kimondtam már ma? című versem. 

Ezt a verset még régebben írtam. Kedves számomra, ez nem titok, és örülök, hogy ezek szerint másoknak is tetszik. Facebook oldalamon az egész vers megtalálható kiadott formájában. :)

Tényleg nagyon jó érzés. Majd egyszer írok róla egy verset, ha már szavakba tudom önteni. De azt elmondhatom, hogy a jó hírek ezzel nem érnek véget. Nemsokára újabbakkal szolgálhatok, és nem csak a verseim terén. És egy ideje már egy nagyobb, hosszabb távú dolog is (projekt?) kibontakozóban van, de erről majd szintén később. 

Köszönöm azoknak, akik olvassák a verseimet, akik írásban, vagy szóban elmondják a véleményüket költeményeimről. Ezzel rengeteg jó kedvet adtok nekem. Remélem, hogy ezt egy-egy verssel, vagy akár csak néhány sorral is viszonozni tudom. 

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el