Még egy ütés...

2019.07.22

Aki olvassa az oldalam észrevehette, hogy viszonylag régen, még májusban írtam utoljára ide bármit is. Ennek oka volt. Életem egik legnehezebb időszakán vagyok túl. Büszkén kijelenthetem, hogy sikeresen zártam, és letudtam egy igen hosszú, és nagyon fontos korszakot az életemben. Befejeztem az egyetemet! :) Hosszasan tudnék mesélni az elmúlt évekről, a megélt dolgokról, örömökről, bánatokról, gyászokról, sikerekről... De most nem teszem. Egy-egy versem megörökített ezekből néhányat már egyébként is. 

Most azonban egy igazán őszinte, és az igazi életről szóló vers következik. Amikor azt hinné az ember, hogy minden a legnagyobb rendben, a világon semmi, de semmi nem történhet, na, akkor üt igazán nagyot az a bizonyos rongyos kis élet.


Még egy ütés...


Szabad vagy,

Sikerült a legvadabb álmod.

Te nyertél,

S bármi történt már nem bánod.

Az érzés eszméletlen,

A felhők felett lebegsz fent.

Ezt még sose érezted,

A Tiéd a világ, a Tiéd az élet!

Na, igen.

Szép is lenne, ha egyszer igaz volna.

Csak ez a valóság.

Itt mély szakadék jön a boldogságra.

Mennyi, két-három nap volt?

Talán addig lebeghettem önfeledten.

De ki kérdi?

Rúgj még párat a földön fekvő szerencsétlenbe!

S mikor már felocsúdnál,

Könnyeid megszárítva, látod a jelent tisztán.

Hazugság, hogy az ,,élet szépet,

Jót ad, csak a szíved legyen tárt.,,

Pedig Te magad mondtad,

Te írtad, Te vallottad ezeket a sorokat!

S most?

Már megint összekapargatod darabjaidat.

Meg kell tenned,

Mindenki ezt várja el tőled.

Téged ki kérdez?

Az élet biztosan nem!

Tenned kell, kötelesség.

Hiába várod a csodát, mert olyan nincs.

Nem akartad, ez van,

S egyre inkább rájössz, hogy tündérmese sincs!

Fel fogok kelni,

Menni tovább, amit kell megtenni.

Csak hagy feküdjek,

Hadd maradjak a földön kicsit.

Erőt gyűjtsek,

Erőt a következő lépéseimhez,

Egy kicsit csak,

Amikor már egy gondolat sem mérgez.

Amikor nem fáj mindenem,

Sebeim begyógyulnak, talán nem látszanak.

Nem ápolom magam,

S a fájdalmak mind távolodnak.

Csak egy kicsit még,

Feküdjek itt lenn a porban.

Csak egy kicsit,

Hogy a könnyeimmel megbirkózhassak.

(B.S. 2019.07.22.) 

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el