Nincs folytatás

2017.11.06

Ígértem egy dalt. Márpedig az ígéret az szép szó, és ha betartják, az úgy jó. Ezt a kis mondókát még általános iskola alsó tagozatában tanultam a tanító nénimtől. Hát, eljött a pillanat, hogy hivatalosan is megosszak egy dalt itt, a honlapomon. Igaz, tartozom egy vallomással előtte... Eredetileg nem ezt a dalt akartam legelőször nyilvánossá tenni, hanem egy frissebb, szebb dalocskát, de sajnos közbeszólt egy tényező, ami pedig nem más, mint az idő. Nem volt időm, és az egyéb elfoglaltságok miatt már energiám sem, hogy a legújabb alkotásom kellő minőségben, pontosságban, és kellő mennyiségű hangszerrel feljátszva, azoknak megfelelő darabszámú hangsávban rögzítsem. Így arra jutottam, hogy egy régebbi dal kezdi meg ezt a sort. 

Tudni kell viszont, hogy éneklést illetően nem igazán vagyok a helyzet magaslatán. Így megkérném a kedves hallgatót, hogy a hangminőséget ne igazán figyelje. sosem akartam, és nem is akarok különböző tehetségkutató műsorokat megnyerni csodálatos hangommal, mert olyanom nincs. Csak azért énekelek, ha épp erre a szörnyű tettre vetemedek, hogy ne vesszen el, amit alkottam. Talán egy nap, majd valaki olyan is felénekli az egyik dalom, akinek ehhez adottsága is van, és onnantól egy szebb verzióban él tovább a dal. Viszont addig ezt sajnos másként nem tudom a tisztelt nagyérdemű elé tárni. Tehát még egyszer említem, nincs szép hangom, tisztában vagyok vele, elnézést kérek érte, de ez van. Attól még szeretek dalokat írni, és zenélni. Ennyi a lényeg. :)

Róla azt kell tudni, hogy maga a dalszöveg is már több, mint egy éves. A hozzá kapcsolódó dallam pedig úgyszintén. Egy régi dal, egy régi történetről. Persze a szívemből szól ő is. Ennek kapcsán hadd említsem meg, hogy milyen érdekesnek találom azt a jelenséget, mikor visszahallgatok egy régi felvételt, és már nem tudok vele igazán azonosulni. Pedig én írtam minden szavát, minden akkordját. Ez épp a minap történt meg velem. Nem a lent hallható, hanem egy másik dal kapcsán. Meghallgattam, és tudtam jól mikor, és miért írtam, de már koránt sem úgy hatott rám a szövege, ahogyan akkor, mikor ő született. Már nem azokat az érzéseket váltotta ki belőlem, amik őt ihlették. Érdekes. Erre mondta egy kedves barátom, hogy minden zenésznek megvannak a maga korszakai. Hát, úgy néz ki, hogy én is beálltam ebbe a sorba, és már vannak korszakaim is. :D 

Nos, akkor ne is húzzam tovább az időt... Íme a Nincs folytatás című dalom. Az alábbi linken elérhető. :)

https://www.youtube.com/watch?v=xArYsUbKPug 


© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el