Régen rossz

2018.03.11

Jó ideje, hogy nem írtam ide. Ha írtam is , akkor is inkább csak verset osztottam meg, mintsem a véleményem, vagy  az adott vershez kapcsolódó egy-egy rövid történetem . Nos, ez sajnos okkal volt így, amit nem részleteznék. Legyen elég annyi, hogy igyekszem visszaszokni a "régi kerékvágásba", és onnan folytatni, ahol abbahagytam, úgy, ahogy azt előtte is tettem. Természetesen a rajtam kívül álló másik ok az időtényező, amit szintén igyekszem figyelni, és normális keretek között közzétenni az új bejegyzéseket. 

Hát, akkor jöjjön egy igen friss, mai vers pár sora. A címe; Régen rossz.

Olyan általános kérdések, érzések ihlették ezt a költeményt, mint a ,,Mik az élet igazságai?", ,,Mi értelme bizonyos dolgoknak?", és sorolhatnám. Nos, erre én sem tudom a választ, de azért gondolkodni még szabad rajtuk. Szóval íme némi filozófia mára.

,,Nagy szavak,

Mi rejlik mögöttük?

Közhelyek?

Mi értelmük?

Más jobban tudja, mi kell neked,

Más jobban érzi hol a helyed."

Ha szeretnéd az egész verset elolvasni, vedd fel velem a kapcsolatot! Szívesen megosztom Veled. :)

© 2017 B.S. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el